Tuesday, June 24, 2008

J'ai vu Elvis





Bon j'ai vu un Elvis japonais. Yé-t'y assez beau? Le dimanche dans le parc Yoyogi, les gens s'habillent "weird" et vont se faire prendre en photos. C'est très populaire ici. --- Well I saw a Japanese version of Elvis. On Sunday, in Yoyogi park, people are getting dressed funny and they have their pictures taken. It's really strange.

No comments: